Facility Management
Poskytujeme vybrané FM služby s cílem celkové přidané hodnoty pro zákazníka s nastavením optimálního řízení a koordinace provádění podpůrných služeb od jednoho dodavatele a celkovou úsporou v nákladech na tyto služby. Vycházíme z kvalitního vypracování pasportu objektu s aktualizací technické dokumentace včetně nastavení pravidelného reportingu zákazníkovi o výsledcích služeb a přijímaných opatření.
Správa a údržba budov
- Zajištění provozu objektu a obsluha objektových technologických zařízení dle projektovaných parametrů, platných předpisů a pokynů objednatele
- Zajištění plánované kontrolní a údržbové činnosti technologických zařízení předepsané jednotlivými výrobci či dodavateli technologických zařízení a platnými českými normami
- Provádění provozní údržby objektu odborně způsobilým pracovníkem provozní údržby objektu ve smluveném rozsahu a to zejména:
- Pochůzková kontrolní činnost chodu technologických zařízení
- Pravidelná výměna VZT filtrů
- Údržba koncových prvků zdravotních instalací a osvětlení
- Drobná údržba zámečnických a truhlářských konstrukcí
- Zajištění nepřetržité havarijní služby vedoucí primárně k:
- Zabránění ohrožení zdraví a života osob v objektu
- Zabránění vzniku větších, případně následných škod na majetku
- Odstranění příčiny poruchy v nezbytném rozsahu, následná oprava bude řešena v běžném režimu, případně dle dohody s objednatelem
- Vedení předepsaných provozních dokladů v souladu s platnými předpisy, ČSN a provozními pokyny dodavatelů či výrobců jednotlivých zařízení. Jedná se zejména o následující doklady:
- Plány revizí, odborných technických prohlídek a servisních činností
- Provozní knihy a provozní řády technologických zařízení
- Plány periodické kontrolní a údržbové činnosti objektu a technologických zařízení
- Zajištění všech revizí, odborných a technických prohlídek a servisních prací dle ČSN v jejich předepsaném termínu. Tyto činnosti jsou prováděny částečně vlastními zaměstnanci s příslušným oprávněním a částečně specializovanými servisními společnostmi.
- Dodávky náhradních dílů, spotřebních materiálů a VZT filtrů
Technická správa bytových domů
- Vedení evidence veškerých zákonných revizí, technické, stavební dokumentace a jejich obnovování
- Vedení stanovené evidence a zajišťování informovanosti majitelů bytů o termínech revize.
- Kontrola stavu měřidel, pravidelné odečty měřidel (voda, elektřina) tak, aby bylo možné pravidelně kontrolovat stavy uvedené ve fakturaci.
- Vedení fondu oprav a s tím spojené účetní povinnosti
- Zajištění smluvních vztahů s dodavateli medií a služeb spojených s provozem objektu
- Zajištění údržby a drobných oprav v objektu
- Zajištění smluvních vztahů větších oprav a stavebních úprav objektu včetně výběru generálního dodavatele
- Zajištění stavebního dozoru po dobu stavby či opravy
- Vypracování ročního plánu oprav
- Vedení předpisů a evidence plateb pro jednotlivé jednotky
- Zajištění a provedení vyúčtování plateb a následné stanovení zálohových plateb v závislosti na skutečných nákladech
- Sestavení rozboru hospodaření (1xročně)
- Vymáhání pohledávek ve spolupráci s advokátní kanceláří (jednotlivé právní úkony nejsou součástí nabídky)
Požární ochrana a BOZP
- komplexním řešením požární bezpečnosti staveb
- dodávkami materiálu požární bezpečnosti staveb
- servisní činnosti
- komplexní služba - snížení nákladů, předejítí problémů
- zabezpečujeme plnění úkolů a řešení problematiky servisu, oprav a kontrol protipožárního vybavení objektů a technologií
- řešení systému požární ochrany a plnění úkolů vyplývajících ze zákonných právních předpisů
- zabýváme se zejména komplexním řešením požární bezpečnosti staveb, dodávkami materiálu požární bezpečnosti staveb a servisní činnosti v daném oboru. Požární ochranu je možné řešit jako komplexní službu a tím zejména snížit náklady na tuto oblast a dále předejít problémům jak v rámci výstavby nových objektů, tak zejména při běžném provozu Vaší společnosti. Zabezpečujeme plnění úkolů a řešení problematiky servisu, oprav a kontrol protipožárního vybavení objektů a technologií a dále řešení systému požární ochrany a plnění úkolů vyplývajících ze zákonných právních předpisů
- řešením BOZP jako celku
- zpracování a vedení základní dokumentace
- zpracování zhodnocení rizik
- veškerá další dokumentace ve vztahu k charakteru provozu, případně činnosti objednatele
- dodávka základního bezpečnostního značení a dále osobní ochranné prostředky pro veškeré pracovní činnosti
- zabýváme se zejména řešením BOZP jako celku. V oblasti BOZP řešíme zpracování a vedení základní dokumentace, zpracování zhodnocení rizik a dále veškerou další dokumentaci ve vztahu k charakteru provozu, případně činnosti objednatele. V rámci dodávek vybavení BOZP jsme schopni dodávat základní bezpečnostní značení a dále osobní ochranné prostředky pro veškeré pracovní činnosti.
Helpdesk a havarijní služba
- Přístupový systém na Helpdesk přes webové rozhraní pro zákazníky při poskytování komplexních služeb Facility Managementu.
- Vlastní výjezdové skupiny pro oblast FM.
- Nepřetržitý dispečink, nonstop provozu Helpdesk.
- Krátké reakční časy výjezdových skupin definovaných pro jednotlivé kraje.
Deratizace, dezinfekce a dezinsekce
- Navržení a implementace pravidelné celoplošného systému deratizace, dezinfekce a dezinsekce
Administrativní služby
- Zajištění služeb podatelny a pošty
- Péče o vozový park
Řízení skladového hospodářství
- Analýza logistických potřeb
- Zavedení logistických procesů KANBAN a JUST IN TIME
- Řízení logistiky v dodávkách Just In Time (interní a externí)
- Vychystávání hotové a rozpracované výroby (personální a technické zabezpečení VZV)
- Úklidové služby všech skladových ploch
- Přebalování a sorting rozpracované a hotové výroby
- Péče o obalový materiál
- Barevné značení ploch – bezpečnostní značení
- Dodávky na vybavení skladů (regály, plošiny atd.)